Thursday, December 10, 2015

Suprise Birthday for Husband

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
9/12/2015 tarikh lahir Husband yang ke 30. Sebab dah 30, saya plan untuk buat kejutan. Awal sebulan lagi dah beli hadiah. Lagi 10 hari nak sampai tarikh birthday, ternampak di Facebook, servis untuk suprise birthday, anniversary buat yang tersarang. Terus whatsapp nombor yang ada untuk deal. Whatsapp berbalas dengan pantas oleh admin mereka. Selepas di berikan butir berkenaan tarikh dan pakej yang mereka ada da saya bersetuju. Malangnya tarikh yang saya minta fully booking. Katanga ramai yang book awal sebulan. Tak pe la, tak de rezeki. Ada juga saya minta untuk sehari sebelum / selepas birthday tetapi Masih penuh.

5 hari sebelum tarikh berkenaan, dapat whatsapp dari admin, katanya ada yang cancel pada tarikh tersebut. Terus setuju untuk lock date tersebut. Minta dengan admin untuk bincang kemudian berkenaan birthday sebab saya dengan hubby masa tu. Lepas 2 hari, hari kerja, whatsapp tentang pakej, bajet, details delivery dan lain-lain, then terus buat payment.

Hari berkenaan, birthday hubby, malamnya tidur awal, masa nak pergi kerja just wish "Happy Birthday" kat hubby. Kemudian selit hadiah dalam beg kerja hubby. Admin whatsapp gambar bouquet of chocolate yang nak deliver.


Dalam 11 pagi, katanya on the way. Saya lak langsung tak call, message hubby. Then, hubby call, cakap thanks, terkejut, suprise. Excited sangat dia. Pertama kali dalam hidup dapat suprise camtu. Alhamdulillah, apa yang saya hajatkan tercapai.


1 comment:

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...