Friday, January 12, 2018

Disember 2017 - hadiah contest, giveaway, freebies, goodies dan free sample

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sekarang kurang ghairah join contest. Kerja makin sibuk, bila tak sibuk masalah internet. Connection sangat teruk di lokasi saya. Bila balik rumah internet laju tapi banyak pula kerja rumah nak di uruskan. Ada je yang tak sempat check menang ke kalah. Saya percaya pada rezeki.

1. GSCinemas - Paddington Bear 2


FB GSC yang tak jemu anjurkan contest setiap minggu. Kali kedua saya menang. Kali ni merchandise Paddington Bear 2.



2. Stage Activity Today Baby Expo


Saya join aktiviti pentas di baby fair dan menang diapers.

3. Today Baby Expo - goodie Bag


Lepas shopping barang pergi kaunter dan daftar bersama resit. Kali ni goodie bag penuh cerelac. Nasib la dapat biskut, Auni boleh kunyah - kunyah.

4. Sampel liquid talc Ezerra

request di Link Fb

5. PDRM Fun Run 2017


Bayar RM20 dan dapat semua di atas. Harga asal RM70, minggu terakhir kawan tanya nak join ke tak dengan harga RM20.



6. Home Tester Club - Free Sampel



Lama dah tak dapat. Selalu terlepas pandang email yang di terima. Kali ni dapat sampel percubaan Sumber Ayu Whitening Pearly White.

7. Jesin Group - Week 1


Giveaway mingguan Jesin Group. Saya join guna 3 akaun FB dan tiga-tiga menang. Kena cari perbezaan gambar. Susah juga nak jumpa, minta tolong adik carikan sekali. Masa ni mak suruh join guna FB dia juga. Hadiah kena collect di ofis mereka. Saya ambil bagi pihak mak.

Saya, suami dan mak

Isi dalam beg. Kalendar meja, key chain, sticker kereta


8. TLM Food & Beverage Expo


Like, share post contest dan saya antara pemenang saguhati. Hadiahnya goodie bag. Gambar barang dapat dah delete.

9. Elite Predict & win



Teka sapa menang game bola. Kalau ada luck, tersenarai la sebagai pemenang.



10. 12 Days of Christmas Giveaway - Day 7 Winner


Giveaway di FB Photobook, hari² ada dan hari² saya join. Hari ke 7 saya menang. Terima email untuk code. Expired bulan 1. Saya menang kalendar dengn wood stand. Tak rasa macam nak buat pun.

11. Acson MWA Contest week 2


Undi Acson di link yang di beri dan 10 pemenang dipilih setiap minggu. Saya dan suami menang minggu ke2. Hadiahnya Car boot organizer.




12. Gempak Star - Teka dan menang


Contest di aplikasi Line. Jawab soalan dan menang. Setiap minggu ada contest ni. Nasib je la menang ke tak. Ini kali kedua saya menang.



13. Michelin


Saya menang saguhati

14. Sampel Madu


Klik link yang lalu lalang kat wall FB, isi details dan dapat sampel.

15. PenDrive - Answer, Share, tag


Nama husband yang menang tapi saya la yang buat semua 😉. Jawab soalan, tag kawan dan share. Just our luck. Hadiahnya pendrive dan kalendar.



16. Hiku


Tag 5 kawan di post giveaway dan share. Saya aim hadiah beg sekolah untuk satu lagi post tapi dapat yang ni. Boleh la dari tak de kan?



17. Command


Susun gambar dalam post giveaway dan nama husband bertuah.



18. Mighty White Ombahwa contest



Ada soalan di entry giveaway setiap minggu. Jawapan ada pada video. Post jawapan di entri contest. Hadiahnya tiket Lost Worls Of Tambun.

19. City Walk


Dengan bayaran rm10 dapat baju, key chain, mineral, roti, apple pai dan nugget McD

Alhamdulillah. Menutup tirai 2017. 2017 penuh kegembiraan, dunia yang lain dalam contest. Ada kalah dan menang. Adat bertanding. Saya terima rezeki yang tertulis buat kami. Jumpa lagi 2018.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...